Branża SEO, Etyka branży SEO

Dwie opinie prawne odnośnie usuwania treści na stronie Klienta po zakończeniu umowy „o efekt”

opinia prawnaKwestia usuwania ze strony Klienta przez firmą SEO zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek treści (po zakończeniu umowy), którą poruszyłem we wpisie Czy firma SEO może usunąć ze strony Klienta zoptymalizowane treści po zakończeniu współpracy? wywołała gorącą dyskusję i lawinę komentarzy.

Postanowiłem poprosić o opinię dwóch prawników, aby postarać się wstępnie rozeznać ów problem z punktu widzenia kwestii prawnych.

Znajdziesz ją w Dziale Prawnym – lub klikając >> TUTAJ <<

Zachęcam do wyrażania swoich opinii i dzielenia się uwagami.

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.