Wyszukiwarka Google

Dlaczego nie warto klikać w +1 na swojej stronie

Przeglądam sobie SERPy z branży i widzę, że nie którzy postawili sobie „+” przy swoich stronach.

Hm…

Z jednej strony to niby „nic takiego” – w końcu jak ktoś wkłada sporo pracy w rozwój serwisu to ma chyba prawo siebie „lubić”, prawda?.

Z drugiej jednak strony trochę to dziwnie wygląda, jak przeglądamy sobie wyniki wyszukiwania i wśród osób lubiących daną stronę widać … jej autora. Zdaję sobie sprawę z faktu, że to nowość i trzeba wykorzystać każdą okazję do podniesienia świadomości/marki danej firmy/osoby. Nie zamierzam jednak u siebie klikać „w plusa”, ponieważ jak dla mnie to takie trochę, jakby to napisać … dziecinne? Jestem przekonany, że chyba też nie wszyscy są świadomi tego, że się pojawią przy swojej stronie :)

Niedawno czytałem na zagranicznym blogu ciekawy wpis odnośnie Facebooka. Są strony co mają tysiące „lajków” – ale co z tego, jak nic za tym nie idzie? Nie ma interakcji, ludzie zapisują się tylko po to, aby coś dostać lub  sprzedać „siebie” za jakąś mała kwotę. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby przy tej całej gorączce, jaka panuje obecnie wokół mediów społecznościowych, jednym z negatywnych czynników wpływających na pozycję strony w SERPach był np.  CTR „z lajków”.

GD Star Rating
loading...
Dlaczego nie warto klikać w +1 na swojej stronie, Dlaczego nie warto klikać w +1 na swojej stronie, 10.0 out of 10 based on 1 rating Dlaczego nie warto klikać w +1 na swojej stronie

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *