24 maja 2011
Wyszukiwarka Google

No cóż, okazuje się, że jednak Google na “ludzie podejście” do wielu spraw i … nie dokonuje wprowadzania wielkich zmian w swoim algorytmie tuż przez szczególnymi okresami w roku, jak wakacje, Święta czy Nowy Rok.

Powód? Chęć zaoszczędzenia “stresu” webmasterom :)

I o ile drobne zmiany są wprowadzane “na bieżąco”, o tyle już duże zmiany, które mogą wywrzeć duży wpływ na wyniki wyszukiwania, są z reguły przesuwane trochę w czasie – tak, aby nie wypadały tuż przez np. wakacjami.

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

GD Star Rating
loading...
Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii