depozycjonowanie

Depozycjonowanie to działania mające na celu obniżenie pozycji strony konkurencji za pomocą linków o niskiej jakości.W skrócie chodzi o to, aby poprzez skierowanie na stronę docelową dużej ilości linków z najczęściej systemów wymiany linków, kiepskiej jakości katalogów czy słabych zaplecz „przekonać Google” do tego, że są to działania właściciela strony, nie osób trzecich.

Wokół depozycjonowania urosło wielu mitów – w branży SEO przeważa pogląd, że jest ono skuteczne. Depozycjonowanie można porównać do YETI – niby wiele osób z branży mówi, że działa, ale … nikt do tej pory tego nie udowodnił.

Doskonałym przykładem braku dowodu na depozycjonowanie są podejmowane od wielu lat próby zdepozycjonowania mojego bloga :) – dlatego od lat doradzam, aby zamiast na „szukaniu Yeti” skupić się na rozwoju swojego serwisu – to przynosi lepsze korzyści w średnim i długim okresie czasu :)

Masz pytania dotyczące depozycjonowania?

Tak, proszę o kontakt >>

GD Star Rating
loading...
Depozycjonowanie stron konkurencji w Google - fakty i mity

3.71014

GD Star Rating
loading...