Wyszukiwarka Google

Czy warto korzystać jeszcze z mieszarek?

Brak komentarzy

Jakiś czas temu Google usunęło kilka dużych serwisów, na których istniało założonych wiele spamerskich subdomen. Chodziło o tzw. freehosty – jak np. co.cc.

Zostało to szybko skomentowane przez samego Guglarza, który stwierdził, że

„if freehosts appear 2b massively spammed Google reserves the right2take action on the entire site”

Dzisiaj pojawił się na Forum nowy wątek, który zwrócił moją uwagę dlatego, że został napisany krótko po zamieszaniu z domenami regionalnymi.

Autor miał założonego na subdomenie precla, z którego linkował do domeny głownej. Strona główna … zniknęła z SERPów, po zdiagnozowaniu problemu na Forum i skasowaniu precla został przez Google wysłany komunikat systemowy:

„Prośba o ponowne rozpatrzenie witryny http://XXXXX.pl/: Wycofano ręczne działanie dotyczące spamu”.

Popatrzmy na zawartość przykładowego wpisu

Koniec ery mieszarek

Czyżby to, co powiedział Guglarz

Myślę jednak że ilość zapleczy itp. na polskich regionalnych domenach wkrótce znacznie spadnie ;)

dotyczyło takich jak powyżej widoczna treści – typowego „mieszarkowego bełkotu”?

Oczywiście można napisać dobry tekst pod mieszarkę, jednak nie ma co się oszukiwać – wiele zapleczowych „serwisów”, zwłaszcza tych budowanych pod punkty z SWLi,  wygląda jak powyżej.

GD Star Rating
loading...
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Jak pozycjonować stronę, gdy Klient nie chce się zgodzić na wprowadzenie w niej zmian

Tytuł może trochę prowokujący, ale takie sytuacje się zdarzają, i to wcale nie tak rzadko. Nadal sporo osób ulega Klientom...

Zamknij