Search Console, Wyszukiwarka Google

Czy warto dodać stronę do Narzędzi dla Webmasterów

2 komentarze

Odpowiedź jest prosta – tak, prawda.

Strona dodana w Narzędziach umożliwia nam lepszą nad nia kontrolę, m.in:

1) Znamy bardziej dokładną liczbę zaindeksowanych stron, które prowadzą do naszej strony (site: nie wskazuje ich tak dużo, zaś inne narzędzia można np. zablokować w robots.txt – np. robota Yahoo – i już wyniki będą niedokładne (pomijam fakt, że Yahoo wskazuje znacznie mniej linków niż kiedyś, od czasu, jak „współpracuje” z Bingiem.

2) Jeżeli strona wpadnie w filtr zostaniemy o tym poinformowani i dzięki temu, że SQT reaguje na chwilę obecną w ciągu 2 dni na zgłoszenie (w tym czasie otrzymujemy odpowiedź) wyjście z filtra, jeżeli właściwie namierzymy problem i go szybko usuniemy, będzie trwa bardzo krótko. Doświadczenie użytkowników pokazuje, że „nic nie robienie” może trzymać stronę w filtrze nawet i prawie 3 lata (pytanie tylko, co to za strony, skoro ich właścicielom tak długi okres nie przeszkadzał – no chyba, że spamerskie…)

3) Możemy na bieżąco śledzić ewentualne problemy, jakie dotykają naszą witrynę – podwójne meta tagi, błędy indeksowania itp. – i szybko na to reagować

4) Błyskawicznie dodajemy stronę do Google – wystarczy tylko zaprosić na nią robota.

Na szczególną uwagę zasługuje punkt 2). Coraz większa skrupulatność Google w walce ze spamem sprawia, że bez dostępu do Narzędzi możemy wiele stracić. Jeżeli ktoś prowadzi działalność, w której Klientów pozyskuje przede wszystkim z Internetu każdy dzień nieobecności w SEPach jest dosyć dotkliwy. Można wprawdzie korzystać z Adwords, ale to kosztuje – plus nie każda strona może się w programie znaleźć. Od niedawna wymagana jest …. zgodność jej z Wytycznymi dla Webmasterów (i kółko się zamyka).

GD Star Rating
loading...
Czy warto dodać stronę do Narzędzi dla Webmasterów, Czy warto dodać stronę do Narzędzi dla Webmasterów, 6.0 out of 10 based on 1 rating Czy warto dodać stronę do Narzędzi dla Webmasterów
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Opinie i Komentarze

Paweł 19 października 2011, 10:45

Parament site nie mówi o ilości linków tylko o ilości zaindeksowanych podstron

Seo-Profi 19 października 2011, 10:48

poprawione, dzięki za czujność :)

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Search Console, Wyszukiwarka Google
Czy warto korzystać z ofert wzajemnej wymiany linków?

Osobiście jestem przeciwny wymianie linków, z prostej przyczyny - nigdy nie wiadomo, co zrobi właściciel linkowanej domeny, czy czasem nie...

Zamknij