Optymalizacja stron
19 kwietnia 2010

Stanowisko Google w tym zakresie jest jasne – pauza jest znacznikiem, który powinien być używany przez webmasterów przy tworzeniu adresów url (zwłaszcza tych przyjaznych).

Spotyka się pokreślenia, spotyka się i znaki „+” – jednak pauza jest tym znakiem, który powinien być używany przez webmasterów do budowy przyjaznych adresów URL.

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii