15 lipca 2011 | Aktualizacja: 15 kwietnia 2016
Wyszukiwarka Google

W opisanej w tytule sytuacji Google nie łączy w pewnym stopniu zastosowanie tagu kanonicznego z linkami. Jeżeli strona B posiada rel=canonical” kierujący do strony A to robot Google będzie szedł za linkami znajdującymi się na stronie B.

To jednak, czy robot podąży za takimi linkami zależeć będzie bardziej od reputacji takiej witryny, mającej swoje odzwierciedlenie np. w tym, jaki PageRank posiada strona B. Strona B posiadająca wysoki PR będzie różniła się od strony B z PR na poziomie unranked – w drugim przypadku może dojść do sytuacji, gdzie robot nie podąży za linkami znajdującymi się na takiej stronie.

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii