Wyszukiwarka Google
15 lipca 2011

W opisanej w tytule sytuacji Google nie łączy w pewnym stopniu zastosowanie tagu kanonicznego z linkami. Jeżeli strona B posiada rel=canonical” kierujący do strony A to robot Google będzie szedł za linkami znajdującymi się na stronie B.

To jednak, czy robot podąży za takimi linkami zależeć będzie bardziej od reputacji takiej witryny, mającej swoje odzwierciedlenie np. w tym, jaki PageRank posiada strona B. Strona B posiadająca wysoki PR będzie różniła się od strony B z PR na poziomie unranked – w drugim przypadku może dojść do sytuacji, gdzie robot nie podąży za linkami znajdującymi się na takiej stronie.

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii