Wyszukiwarka Google
13 czerwca 2010

Niektóre osoby uważają, że ten tag nadal liczy się w ustalaniu rankingu  w wyszukiwarce Google.

Otóż Matt mówi jasno, że … NIE. Mało tego, Matt mówi, że nie poświęciłby na to nawet najmniejszej chwili („zero minutes”). No cóż – w końcu ten tag był tak nadużywany do upychania w nim słó kluczowych, że tak to musiało się skończyć.

Już lepiej poświęcić trochę czasu na zredagowanie dobrego tagu description, który system wyświetli, jeżeli uzna, że jest to użyteczne (jego zawartość)  dla użytkownika. Jeżeli nie, lub gdy np. system zobaczy, że ten sam tag description przewija się przez wszystkie strony serwisu, w wynikach wyszukiwania wyświetlony zostanie fragment tekstu ze strony, nawiązujący do postawionego pytania.

Tag description jest jednak bardzo ważny jeszcze z innego powodu. Odpowiednio zredagowany, może zachęcić internautę do wejścia na stronę, do zachęcenia do kliknięcia. Warto o tym pamiętać :)

GD Star Rating
loading...
O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność
Twojej strony w Google?

Tak, chcę


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *