Wyszukiwarka Google

Czy meta tag keywords liczy się w ustalaniu wyników wyszukiwania

Brak komentarzy

Niektóre osoby uważają, że ten tag nadal liczy się w ustalaniu rankingu  w wyszukiwarce Google.

Otóż Matt mówi jasno, że … NIE. Mało tego, Matt mówi, że nie poświęciłby na to nawet najmniejszej chwili („zero minutes”). No cóż – w końcu ten tag był tak nadużywany do upychania w nim słó kluczowych, że tak to musiało się skończyć.

Już lepiej poświęcić trochę czasu na zredagowanie dobrego tagu description, który system wyświetli, jeżeli uzna, że jest to użyteczne (jego zawartość)  dla użytkownika. Jeżeli nie, lub gdy np. system zobaczy, że ten sam tag description przewija się przez wszystkie strony serwisu, w wynikach wyszukiwania wyświetlony zostanie fragment tekstu ze strony, nawiązujący do postawionego pytania.

Tag description jest jednak bardzo ważny jeszcze z innego powodu. Odpowiednio zredagowany, może zachęcić internautę do wejścia na stronę, do zachęcenia do kliknięcia. Warto o tym pamiętać :)

GD Star Rating
loading...
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Jak uniemożliwić wyświetlanie się w wynikach opisów pobranych z katalogu DMOZ (Open Directory Projekt)

Niekiedy w wynikach wyszukiwania nie pojawia się nam, jako opis strony, ani tekst użyty przez nas w tagu description, ani...

Zamknij