16 czerwca 2010 | Aktualizacja: 1 sierpnia 2012
Filtry, bany, Wyszukiwarka Google

Pytanie takie pojawiło się już w 2008 w jednym z wywiadów z Guglarzem. Stwierdził on wówczas, że jeżeli mówimy o linkowaniu naturalnym, gdzie mamy sytuację dwóch firm, prowadzących działalność suplementarną, np. sklep linkuje do strony przedstawiciela jednej z marek w nim oferowanych i na odwrót, to takie działania są naturalne z punktu widzenia algorytmu i strony nie powinny czuć się zagrożone ze strony Google.

Oczywiście, gdyby rzecz dotyczy stron o innej tematyce, np. strona o finansach jest zlinkowana ze stroną o tresurze psów – to taki przykład stanowi już naruszenie wytycznych i może prowadzić do nałożenia na stronę filtra – co jest logiczne :).

OPINIE I KOMENTARZE

phelnik 20 czerwca 2010, 12:34

Mam tu pewne obawy co do dzialan algorytmu w ostatnim miesiacu, moze 2 miesiecach. Zwykle blogi tematyczne dawaly dobre rezultaty. Teraz z 6 na 6, ktore zrobilem, dostaly filtr za umieszczenie linka do strony z tej samej kategorii – i to na kilku godzinach!.
Zwiekszone ryzyko “otrzymania kary” mają – jakosci domeny, wiek witryny, linka na wszystkich podstronach (a nie przykladwo jednej).
Pozdrawiam

Seo-Profi 20 czerwca 2010, 13:42

Spóbuj może z ALT’em :)

Leave reply to Seo-Profi anuluj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii