Wyszukiwarka Google

Czy linki publikowane w artykułach mogą być częścią strategii SEO

Dokładne pytanie dotyczyło jeszcze kwestii ważności linków publikowanych na artykułach, które są przedrukowywane na innych witrynach. Jak wiemy, są takie serwisy jak Artelis.pl, skąd można pobrać artykuł na swoją stronę przy zachowaniu jego integralności

No cóż – tego typu praktyki nie są tym, co „Google lubi najbardziej”. W większości przypadków strony przedrukowujące takie artykuły nie są wysokiej jakości, w większości przypadków także i same artykuły takimi nie są – typowy precel to 1000 znaków i 3 linki w treści, w stylu „tanie mieszkania Poznań” – nie jest to coś naturalnego, prawda? Bardzo często też te 3 linki mają ten sam anchort, co już w zupełności je dyskwalifikuje.

Zamiast należy skupić się na tworzeniu dobrej treści i marketingu społecznościowym – to dzięki tym rozwiązaniom możemy liczyć na pozyskanie naprawdę wartościowych linków oraz – wartościowego ruchu na stronie.

Niewątpliwie Google będzie kontynuowało zmniejszanie ważności linków pochodzących z precli/artykułów na rzecz linków publikowanych na zadbanych portalach – jest to normalna kolej rzeczy, widzimy, co dzieje się z SWLami. Oczywiście przyniesie to spore zmiany na polskiej scenie SEO, będzie „płacz i zgrzytanie zębów” – czy to się komuś podoba, czy nie – nadchodzi era PRACY i JAKOŚCI. Inaczej – ona była od około 2 lat, ale mało zauważalna. Moim zdaniem Google się „przyczaiło” i teraz działa – co widać po „zasypywaniu rynku” nowymi updatami algorytmu.

GD Star Rating
loading...
Czy linki publikowane w artykułach mogą być częścią strategii SEO, Czy linki publikowane w artykułach mogą być częścią strategii SEO, 10.0 out of 10 based on 1 rating Czy linki publikowane w artykułach mogą być częścią strategii SEO

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *