Wyszukiwarka Google

Czy linki publikowane w artykułach mogą być częścią strategii SEO

Brak komentarzy

Dokładne pytanie dotyczyło jeszcze kwestii ważności linków publikowanych na artykułach, które są przedrukowywane na innych witrynach. Jak wiemy, są takie serwisy jak Artelis.pl, skąd można pobrać artykuł na swoją stronę przy zachowaniu jego integralności

No cóż – tego typu praktyki nie są tym, co „Google lubi najbardziej”. W większości przypadków strony przedrukowujące takie artykuły nie są wysokiej jakości, w większości przypadków także i same artykuły takimi nie są – typowy precel to 1000 znaków i 3 linki w treści, w stylu „tanie mieszkania Poznań” – nie jest to coś naturalnego, prawda? Bardzo często też te 3 linki mają ten sam anchort, co już w zupełności je dyskwalifikuje.

Zamiast należy skupić się na tworzeniu dobrej treści i marketingu społecznościowym – to dzięki tym rozwiązaniom możemy liczyć na pozyskanie naprawdę wartościowych linków oraz – wartościowego ruchu na stronie.

Niewątpliwie Google będzie kontynuowało zmniejszanie ważności linków pochodzących z precli/artykułów na rzecz linków publikowanych na zadbanych portalach – jest to normalna kolej rzeczy, widzimy, co dzieje się z SWLami. Oczywiście przyniesie to spore zmiany na polskiej scenie SEO, będzie „płacz i zgrzytanie zębów” – czy to się komuś podoba, czy nie – nadchodzi era PRACY i JAKOŚCI. Inaczej – ona była od około 2 lat, ale mało zauważalna. Moim zdaniem Google się „przyczaiło” i teraz działa – co widać po „zasypywaniu rynku” nowymi updatami algorytmu.

GD Star Rating
loading...
Czy linki publikowane w artykułach mogą być częścią strategii SEO, Czy linki publikowane w artykułach mogą być częścią strategii SEO, 10.0 out of 10 based on 1 rating Czy linki publikowane w artykułach mogą być częścią strategii SEO
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Kod 200 serwera plus „page not found” a typowy błąd 404

Czasami strona zwraca kod 200, a jednocześnie pojawia się komunikat "nie znaleziono strony".  Taka sytuacja/błąd nosi "wewnętrzną" nazwę w Google...

Zamknij