Wyszukiwarka Google
8 czerwca 2010

Zobaczmy dzisiaj, jak Matt odpowiada na pytanie odnośnie rzekomego wpływu dużej ilości linków przychodzących do naszej strony na jej pozycję w indeksie Google.

„Czy jest coś takiego, jak tworzenie zbyt dużej ilości odnośników, przy promowaniu strony zgodnie z Wytycznymi Google dla Webmasterów”? Tzn. czy można dostać bana linkując zbyt agresywnie, ale zgodnie z Wytycznymi”?

Odpowiedź brzmi – NIE – o ile „zdobywasz te linki w sposób naturalny”.

Matt jako przykłady podaje takie serwisy jak Facebook czy Twitter, do których linkuje dużo osób, ponieważ znajdują one na tych stronach przydatne informacje, ponieważ je … lubią i linkują do nich ze względu na treści jakie tam znajdują.

Aby osiągnąć sukces mierzony dużą ilością odwiedzin, warto posłużyć się tzw. marketingiem szeptanym (społecznościowym) i stworzyć taką stronę, do której ludzie będą sami linkować i jeszcze informować o tym znajomych za pomocą emaili itp. Dlatego przy interesującym kontencie należy „zdobywać tyle linków, ile tylko można – i nie ma się czego obawiać w tym zakresie”.

Zobacz odpowiedź na pytanie w oryginale.

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii