12 czerwca 2010 | Aktualizacja: 31 stycznia 2016
Wyszukiwarka Google

Ciekawe pytanie zadano Mattowi, a które dotyczyło związku Google Analytics z SERPami.

„Jeżeli używam GA do śledzenia konwersji na swojej stronie, gdzie prowadzę e-commerce, czy to będzie miało jakiś negatywny wpływ na wyniki wyszukiwania?”

Odpowiedź jest krótka – NIE.

Można używać Google Analytics, można …. nie używać, to będzie ten fakt miał żadnego wpływu na prezentowane wyniki w SERPach.

Matt zwraca przy okazji uwagę na nowy tzw. asynchroniczny kod GA (który powoduje szybsze ładowanie strony, lepiej zbiera dan jak i eliminuje problemy związane z nieprawidłowym wywołaniem skrypów JavaScript).

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Google dla Webmasterów.

    OPINIE I KOMENTARZE

    maki 9 maja 2013, 18:21

    Nie znam większego kłamstwa Google.
    Zobacz sobie jak lecą strony z wysokim współczynnikiem odrzuceń.

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii