Wyszukiwarka Google
12 czerwca 2010

Ciekawe pytanie zadano Mattowi, a które dotyczyło związku Google Analytics z SERPami.

„Jeżeli używam GA do śledzenia konwersji na swojej stronie, gdzie prowadzę e-commerce, czy to będzie miało jakiś negatywny wpływ na wyniki wyszukiwania?”

Odpowiedź jest krótka – NIE.

Można używać Google Analytics, można …. nie używać, to będzie ten fakt miał żadnego wpływu na prezentowane wyniki w SERPach.

Matt zwraca przy okazji uwagę na nowy tzw. asynchroniczny kod GA (który powoduje szybsze ładowanie strony, lepiej zbiera dan jak i eliminuje problemy związane z nieprawidłowym wywołaniem skrypów JavaScript).

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


OPINIE I KOMENTARZE

maki 9 maja 2013, 18:21

Nie znam większego kłamstwa Google.
Zobacz sobie jak lecą strony z wysokim współczynnikiem odrzuceń.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii