Filtry, bany, Optymalizacja stron

Czy do banerów reklamowych należy dodawać atrybut nofollow

Jak wiemy, w przypadku zakupu linków, aby być w zgodzie z Wytycznymi Google dla Webmasteró, należy je „zaopatrzyć” w atrybut nofollow.

Co w przypadku grafiki?

Otóż w przypadku zakupu takich linków od dużych firm specjalizujących się w sprzedaży banerów reklamowych są one w praktycznie każdym przypadku blokowane przed robotami – m.in. po to, aby roboty nie zliczały chociażby takich danych jak ilości klików – taka blokada dokonywana jest najczęściej poprzez plik robots.txt.

Jeżeli jednak robimy to sami, to także i w przypadku grafiki należy użyć atrybutu nofollow. Matt jest tutaj „nieugięty” :)

GD Star Rating
loading...

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *