Filtry, bany, Optymalizacja stron

Czy do banerów reklamowych należy dodawać atrybut nofollow

Brak komentarzy

Jak wiemy, w przypadku zakupu linków, aby być w zgodzie z Wytycznymi Google dla Webmasteró, należy je „zaopatrzyć” w atrybut nofollow.

Co w przypadku grafiki?

Otóż w przypadku zakupu takich linków od dużych firm specjalizujących się w sprzedaży banerów reklamowych są one w praktycznie każdym przypadku blokowane przed robotami – m.in. po to, aby roboty nie zliczały chociażby takich danych jak ilości klików – taka blokada dokonywana jest najczęściej poprzez plik robots.txt.

Jeżeli jednak robimy to sami, to także i w przypadku grafiki należy użyć atrybutu nofollow. Matt jest tutaj „nieugięty” :)

GD Star Rating
loading...
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Filtry, bany, Optymalizacja stron
Tworząc stronę myślmy o ludziach, nie robotach

Niby jest to jasne, ale patrząc się na wątki na naszym Forum Google, śledząc inne blogi widać, że w dalszym...

Zamknij