29 czerwca 2011 | Aktualizacja: 1 sierpnia 2012
Filtry, bany, Optymalizacja stron

Jak wiemy, w przypadku zakupu linków, aby być w zgodzie z Wytycznymi Google dla Webmasteró, należy je “zaopatrzyć” w atrybut nofollow.

Co w przypadku grafiki?

Otóż w przypadku zakupu takich linków od dużych firm specjalizujących się w sprzedaży banerów reklamowych są one w praktycznie każdym przypadku blokowane przed robotami – m.in. po to, aby roboty nie zliczały chociażby takich danych jak ilości klików – taka blokada dokonywana jest najczęściej poprzez plik robots.txt.

Jeżeli jednak robimy to sami, to także i w przypadku grafiki należy użyć atrybutu nofollow. Matt jest tutaj “nieugięty” :)

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

GD Star Rating
loading...
Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii