Branża SEO

Cechy dobrej firmy SEO – według DailySeoblog

Firma SEOCiekawy artykuł znalazłem na Dailyseoblogu. Artykuł przybliża cechy, jakie zdaniem Mani Karthika powinny charakteryzować dobrą firmę SEO. Ujęte są one w postaci 6 maksym.

  1. Nie próbuj uszczęśliwiać wszystkich. Już dawno zauważyłem, że nie każdy potencjalny Klient powinien stać się moim Klientem. Zobacz, jakie są oczekiwania osoby, która zwróciła się do Ciebie o wycenę usług SEO. Ceń czas Klienta – ale swój także.
  2. Powiedz „Nie” wtedy, kiedy powinieneś to powiedzieć. Ktoś chce TOP10 w miesiąc dla trudnej frazy – do tego dla niezoptymalizowanej strony? Miej odwagę powiedzieć „nie da się”. Nie obiecuj tego, czego nie dasz rady zrealizować.
  3. Myśl jak pracownik Google. Nie narzekaj na Google, tylko pracuj nad stroną. A na pewno nie „groź” przejściem do Binga. Takie słowa w ustach firmy SEO brzmią idiotycznie śmiesznie – jeżeli bowiem nie wie ona, że Bing w Polsce to jedynie około 1,5% udziału w rynku wyszukiwarek, to nie jest firmą wartą Twojej uwagi. A jeżeli wie, to … pozostawię to bez komentarza.
  4. Bądź uprzejmy. Nie wytaczaj od razu „prawnych dział” jak Klient ma wątpliwości/pyta się o coś, co jest związane z Twoją pracą. Postaw się na jego miejscu – nie unikaj trudnych sytuacji.
  5. Buduj reputację – cierpliwie. To chyba nie wymaga rozwinięcia. Jednak jak widzę, z iloma „specjalistami” niektórzy mieli do czynienia to wcale nie dziwię się, że tak ostrożnie szukają kolejnej firmy SEO.
  6. Współpracuj z innymi. SEO nie powiedzie się dla strony niezoptymalizowanej pod kątem Google, konwersje nie zaistnieją jak strona nie jest konwertująca.

Przyznacie, że są to banalne zagadnienia. Dlaczego zatem są one tak trudne do „wdrożenia”?

GD Star Rating
loading...
Cechy dobrej firmy SEO - według DailySeoblog, Cechy dobrej firmy SEO - według DailySeoblog, 4.4 out of 10 based on 19 ratings Cechy dobrej firmy SEO - według DailySeoblog

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *