Wyszukiwarka Google
14 stycznia 2012

Po 36h od rozpoczęcia konkursu blog znajduje się na 12 pozycji – i czas przyjrzeć się dokładnie konkurencji.

Jedno jest pewne – nie będzie łatwo. Można przyjąć, że 5 pierwszych blogów, z trzema „kulkami” ma ich po 60, co oznacza, że w ciągu doby zdobywają po 84 głosów. Czyli po 7 dniach (od 12 stycznia głosowania, od 15.00, ale zaokrąglę to „w górę”) teoretycznie zwycięzca może liczyć na co najmniej 588 głosów – czyli 4 „kulki”.

Wszystko jednak zależy od stopnia zmobilizowania „wyborców”. Pomysł, aby można było wysyłać tylko jeden sms z jednego numeru jest bardzo dobry. Dobrym jest też to, że nie widać ilości głosów – jak zauważyliście może, im więcej „kulek”, tym … większa rozpiętość. Moje dwie „kulki” to 6 do 50 głosów. TOP5 ma ich 51 do 250. Teoretycznie – może nas dzielić jeden głos :). Biorąc pod uwagę to, że im dalej, tym różnice są bardziej płynne – 5 „kulek” to rozpiętość od 1001 do …. 5000 głosów! – to przy takiej samej ilości „kulek” w TOP20 do końca nie będzie wiadomo, kto jest faworytem…  zamierzam jednak zacząć od dzisiaj obserwować ranking dokładnie, aby w ten sposób zorientować się, kto jest mocny :).

Zachęcam zatem was bardzo mocno – tych, co jeszcze tego nie zrobili – o wysłanie smsa.

Poproście swoje żony/dziewczyny/mężów/facetów/rodziców/teściów/braci/siostry/znajomych/kolegów/przyjaciół, aby zrobili to samo.

To dzięki waszym głosom chce się pisać i rozwijać dalej bloga :)

Jeżeli macie też pomysły na to, co można zrobić, gdzie się zareklamować – dajcie znać – dziękuję za każdą wskazówkę :)

GD Star Rating
loading...
O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *