Audyty SEO

audyt seoDzięki  audytowi SEO m.in.:

  • sprawdzisz zgodność witryny z Wytycznymi Google dla Webmasterów
  • dostosujesz ją do aktualnych trendów w rozwoju wyszukiwarki – na bieżąco śledzę serwisy zagraniczne, na których omawiane są zmiany algorytmu jeszcze przed ich wejściem do naszego kraju (każdy update jest najpierw wprowadzany na rynku amerykańskim, potem z reguły w anglojęzycznym Google, aby dopiero na końcu trafić do innych krajów), dzięki czemu można niejako przewidzieć to, co się zdarzy w polskim SEO
  • dowiesz się, jak zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania – z naciskiem na techniki white hat SEO
  • poznasz sposób zbudowania witryny internetowej, która zostanie „polubiona przez Google”

Istnieje możliwość rozszerzenia zakresu audytu SEO o takie obszary, jak:

  • analizę sposobu pozycjonowania się konkurencji (także z możliwością odniesienia prowadzonych przez nią działań do analizowanej witryny)
  • analizę danych dostępnych w Google Analytics
  • analiza/dobór optymalnych słów kluczowych
  • opracowanie strategii promocji strony w wyszukiwarce
  • inne obszary, nie zawarte tutaj –  do ustalenia

Audyt, obok oceny witryny i sugestii zmian pod kątem dopasowania jej do zgodności z Wytycznymi zawiera na życzenie także teorię, dzięki której jego zrozumienie jest bardzo proste.

Przy sporządzaniu audytu największy nacisk położony jest na prostotę przekazu informacji oraz użyteczność zawartych w nim wskazówek – napisany jest on językiem zrozumiałym nie tylko dla osób z branży, ale przede wszystkim dla tych wszystkich, którzy nie są zainteresowani poprawnym napisaniem wyrażenia „canonical tag”, ale tym, aby ich strona zaczęła zdobywać w końcu wysokie pozycje w Google/większy ruch z naturalnych wyników wyszukiwania.

Koszt audytu zależy od stopnia złożoności strony oraz zakresu prac, które miałyby być przeprowadzone.

W cenie usługi ZAWSZE konsultacje w trakcie wykonywania audytu ORAZ kontrola wdrożonych zmian na stronie.

Jeżeli jesteś zainteresowany proszę o kontakt.

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Poprzedni wpis: