Dzięki audytowi SEO m.in.:
- sprawdzisz zgodność witryny z Wytycznymi Google dla Webmasterów
- dostosujesz ją do aktualnych trendów w rozwoju wyszukiwarki – na bieżąco śledzę serwisy zagraniczne, na których omawiane są zmiany algorytmu jeszcze przed ich wejściem do naszego kraju (każdy update jest najpierw wprowadzany na rynku amerykańskim, potem z reguły w anglojęzycznym Google, aby dopiero na końcu trafić do innych krajów), dzięki czemu można niejako przewidzieć to, co się zdarzy w polskim SEO
- dowiesz się, jak zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania – z naciskiem na techniki white hat SEO
- poznasz sposób zbudowania witryny internetowej, która zostanie “polubiona przez Google”
Istnieje możliwość rozszerzenia zakresu audytu SEO o takie obszary, jak:
- analizę sposobu pozycjonowania się konkurencji (także z możliwością odniesienia prowadzonych przez nią działań do analizowanej witryny)
- analizę danych dostępnych w Google Analytics
- analiza/dobór optymalnych słów kluczowych
- opracowanie strategii promocji strony w wyszukiwarce
- inne obszary, nie zawarte tutaj – do ustalenia
Audyt, obok oceny witryny i sugestii zmian pod kątem dopasowania jej do zgodności z Wytycznymi zawiera na życzenie także teorię, dzięki której jego zrozumienie jest bardzo proste.
Przy sporządzaniu audytu największy nacisk położony jest na prostotę przekazu informacji oraz użyteczność zawartych w nim wskazówek – napisany jest on językiem zrozumiałym nie tylko dla osób z branży, ale przede wszystkim dla tych wszystkich, którzy nie są zainteresowani poprawnym napisaniem wyrażenia “canonical tag”, ale tym, aby ich strona zaczęła zdobywać w końcu wysokie pozycje w Google/większy ruch z naturalnych wyników wyszukiwania.
Koszt audytu zależy od stopnia złożoności strony oraz zakresu prac, które miałyby być przeprowadzone.
W cenie usługi ZAWSZE konsultacje w trakcie wykonywania audytu ORAZ kontrola wdrożonych zmian na stronie.

12 44 66 254

biuro@seo-profi.pl