audyt sklepu internetowego

Seria wpisów, których celem jest umożliwienie osobom dbającym o widoczność swoich sklepów internetowych w Google sprawdzenie, czy ich serwisy spełniają podstawowe zasady z tzw. Wskazówek Google dla Webmasterów pod tym kątem. Zakres zagadnień jest szeroki i obejmuje zagadnienia od kwestii związanych meta tagami i title, po tagi kanoniczne, linkowanie wewnętrzne, na sposobach promocji sklepów skończywszy.

Inne zagadnienia związane z optymalizacją sklepu znajdziesz w dziale optymalizacja sklepu internetowego – jeżeli zaś interesuje Ciebie zwiększenie widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania ponieważ jesteś świadomy tego, że markę sklepu trzeba sobie wypracować to zapraszam do działu pozycjonowanie sklepu internetowego, w którym publikuję wskazówki dla osób, które chcą, aby ich sklep zajmował wysokie pozycje w Google.

GD Star Rating
loading...
audyt sklepu internetowego, audyt sklepu internetowego, 10.0 out of 10 based on 1 rating Seria wpisów, których celem jest umożliwienie osobom dbającym o widoczność swoich sklepów internetowych w Google sprawdz...