Wyszukiwarka Google

Ankieta – Ile byłbyś w stanie zapłacić za dostęp do informacji o „not provided”

7 komentarzy

Jeszcze nie tak dawno na conversion blogu napisano

podejrzewam, że przy przekierowaniu polskiego Google na https nie osiągniemy takich poziomów:) (20%)

To był grudzień – po 6 marca zaobserwowałem zaś już dni, kiedy ten wskaźnik u mnie zbliżał się do …. 50%.

Ponieważ temat związany z not provided  nadal wzbudza duże zainteresowanie postanowiłem umieścić na blogu krótką sondę na temat naszych „możliwości finansowych” w tym zakresie – czyli ile bylibyśmy w stanie zapłacić Google za pokazanie nam danych ukrytych pod tym „słowem kluczowym”.

Zapraszam do głosowania.

GD Star Rating
loading...
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Opinie i Komentarze

Marko 26 marca 2012, 10:52

Brawo dla wszystkich którzy są skłonni płacić, przecież google sobie robi badanie rynku przez ten blog, haloooo

Seo-Profi 26 marca 2012, 14:07

@Marko – jak na razie 0 zł „rulez” :)

Mati 26 marca 2012, 14:12

Pewnie wujek G przymierza się do ‚pro’ wersji Google Analytics :]

spamerman 26 marca 2012, 14:35

Milion pięćset sto dziewięćset.

Seo-Profi 26 marca 2012, 15:19

@spamerman: mam dodać taką opcje? :)

spamerman 26 marca 2012, 17:22

Nie trzeba już. Po wielogodzinnych rozważaniach wybrałem jedną z dostępnych opcji;) O dziwo jestem w mniejszości.

Seo-Profi 26 marca 2012, 19:13

Ja coś czuję, że będzie to za free. Tak odebrałem odesłanie na ostatnim HO Kaspara do wpisu, jaki napisał Barry Schwarz

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011

Z jednej strony Google wymusza na właścicielach sklepów coraz więcej, "zmuszając ich" do optymalizacji swoich serwisów, budowania unikalnych opisów produktów,...

Zamknij